NO. FREAKING. TIME. LEFT.

...Och så var det söndag...och 18 dagar till studenten. KAN TIDEN BARA STÅ STILLA I NÅGON MÅNAD SÅ ATT JAG KAN GÖRA ALLT JAG MÅSTE!!! Nej, nej... Är inte alls stressad eller pressad. Har bara fyra grejer kvar som måste lämnas in, ingen freaking studentklänning, en mottagning att planera... och gissa detta– ETT LIV ATT LEVA OCH NJUTA AV. Shit, vem hade kunnat ana!?! Seriously! Skulle jag få en önsking nu så skulle jag önska att de två kommande veckorna dras ut till två år. Fy fasen va skönt med två år på sig att skriva uppsatser, chilla och ja, ni fattar, leva. Men nope. Två och en halv vecka till arbetslöshet... Juste måste ansöka om det också... *Suck*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0