Uppdrag Uppsats

Morsning korsning! Fettisdagen idag. Började med ett antal muffins under dagens första lektion och slutar med en semla framför datorn med inställning att få min förbannade svenskauppsats klar. Tro mig, jag kommer behöva sitta uppe halva natten, har bara skrivit en lite mer än en fjärdedel efter tre timmar. Jag veeet, borde inte spendera min tid åt att blogga, men jag var tvungen att ta ett break. Grejen är att jag har haft denna uppgift hela lovet, tänkta att den ska vara klar på fredag, så jag har inte spenderat så mycket tid på den som på annat plugg. Men idag fick jag reda på att den i princip ska vara klar imorn! Suck! Ska inte sitta här och klaga, men jag tycker synd om mig själv... Detta är ingen rolig uppgift. Just sayin.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0