På vischan

Vilken härlig dag och vilken mysig kväll. Hela familjen Oscarsson-Igemo har flyttat från stockholms södra trakter till dess östra skärgård. Och efter en solig dag så har vi nu spenderat en hel kväll framför god mat och melodifestivalen. Säger inte att rätt låt vann, trots att den gjorde det, men Sanna Nielsen förtjänade verkligen vinsten. Jag satt däremot och hatade de länder som inte gav Alcazar poäng, då jag ansåg att de var bäst, haha. Anyhow... Behövde lite luft så jag gick ut på tomten, grabbade tag i en solstol och satte mig för att blogga. Och, ja, that's about it. Ha en fortsatt trevlig helg mina kära. Kram.

Snart är det vår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0