You got to live for something, sometimes for the weirdest of things

God afton mina kära läsare! Har precis sett klart en otroligt bra film vid namn Restless. Och med det sagt, så kan jag även utnämna skådespelaren Henry Hopper som den senaste medlemmen på min lista av alla mina starcrushs, haha. 
Dessutom kan jag med sorg utnämna att min helg redan har börjat. Ja, jag är konstig som faktiskt VILL gå i skolan (medans jag kan liksom). Så istället för geografi, tänkte jag spendera morgondagen med att städa mitt rum, gå och gymma och såklart läsa lite. Får se hur det blir med det förstnämnda, men en sväng till gymmet kommer nog bli av. Och med det tänkte jag avrunda för att läsa lite redan nu (as always). Kram och god natt!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0