These moments will all be stories someday

Hejsan svejsan! Ni skulle bara veta vilken smärta jag står ut med för tillfället. Har träningsverk i både ben och rumpa... Så det gör ont när jag både går, sitter och ligger. INTE kul asså! Anyway. Halva min skolvecka har iaf gått (är ledig på fredag)... Och idag har det varit en sjuuukt skum dag, I'm telling you. Det har varit drama på skolan, har inte gjort eller lärt mig någonting på de lektioner jag har gått på, plus att jag har haft möte med gymnasiechefen ang min volontärsresa. Bara 81 dagar kvar nu, haha (som om det var lite)! Nu, är det läsning som gäller, deräfter skriva klart uppgift. Sen är det slut på dan och jag får sussa. Såååå, Bye, Bye my fellow readers.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0