Skoldag eller shoppingdag?!?

Tjääääna! Ida här, tillbaka i sin vardagliga rutin. Hade första dagen av vårterminen(sista freaking terminen innan studenten). Efter lite sovmorgon bar det av in mot stan med min termos i hand och nya hörlurarna på huvet(hade ingen bok att läsa). En lektion. Lunch med tjejorna. Sen bar det av mot Solna för min del, för att köpa jacka. Hade sett en innan som jag gillade på New Yorker som jag nu har köpt. Och när man ändå var där slank jag in på Gina Tricot för att kolla om de hade några jeans. Det blev att jag kom ut med en cardigan istället. Haha. Snacka om pain in the wallet. Jag som skulle vara sparsam denna månad! Haha. Därefter bar det av mot fältöversten för att köpa en specifik bok som typ bara fanns där, nämligen The Fault In Our Stars. Ska tydligen vara sjukt bra. Nu sitter jag däremot på tuben påväg hem. Hem för att poppa popcorn. Hem för att se på TEEN WOLF! Oh yeah! Finally, it's time! Så taggad! Nej, nu ska jag avrunda. Hare gött på er tills vidare! Kram.
 
Gammal bild i repris
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0