Ja, jag vill leva, jag vill dö på Sööööööder...

Hey all! Helg! Fick idag sova ut ordentligt, vilket var riktigt skönt. Igår hade jag, tillsammans med Elin, en kul kväll. Vi var nämligen och så bandypremiären på Nya Söderstadion, Hammarby mot Sandviken. Tråkigt nog vann Sandviken, men vi hade bra ändå. Satt och sjöng med till alla ramsor, gjorde remix på dem och pekade ut allt som kunde vara roligt, vilket enligt oss var allt, haha. Idag blir det dock chilldag. Får middagsgäster ikväll så min uppgift är att städa rummet och plugga. Vanlig lördag med andra ord. Men ska man få något gjort kan man inte sitta och skriva inlägg hela dan, så måste dra. Kram.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0