Hahahaha, Jag måste skaffa ett liv...

Hey you guys! Gick precis in på fb och såg att elin hade taggat mig som en kommentar till denna bild nedanför. Haha, Of course my daaarling! Teen Wolf is back in 12 hours! Haha! Är så taggad! Det roliga är att när Elin var hemma hos mig härom dan så frågade jag henne: "Vet du vad som händer på Tisdag- förutom att skolan börjar?" Jag fick en suck, och sedan svaret: "Teen Wolf börjar igen. Hur kan man inte veta det när man har dig som vän!" Haha, okej, riktigt så sa hon det inte, men det var som en outtalad mening. Angående ämnet carzy fangirl... Jag läste klart näst sista tmi-boken idag. Satt och läste inatt tills mina ögon inte klarade av mer. Cried like a baby! As we speak. Kan inte vänta tills den sista boken kommer ut om typ fem månader. Kommer dö av all väntan! Eller bara distrahera mig själv med ett gäng andra böcker. Så typiskt mig!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0