Veckans upplaga av livsglädje har tagit slut

Söndag. Dagen efter papas tapas som jag kallade hans "lilla" födelsedagsmiddag (ca en månad efter sin riktiga födelsedag) med hans herrklubb och deras familjer, aka vårt(familjens) kompisgäng. Det var supertrevligt och supermysigt. Men med min förkylning så hade jag helst velat ligga och bara chilla hela dagen och hela kvällen, istället för att städa och umgås. Vill gärna inte sprida mina baciller. Dock hade jag Ebba att hänga med som också redan var förkyld. Så idag har jag bokstavligen gått runt som en zombie i mitt kära hem och hostat och snorat och bara känt mig förjävlig. Känner att min kropp börjar känna sig svag och livlös och mitt huvud fylld med lätt huvudvärk. Tror jag stannar hemma från skolan imorn imorn också.
 
Värsta toarulls-veteranen
 
Tumme ner för förkylning
 
Orkar inte!!!... :(
 
Bild från min senaste förkylning, två veckor sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0