The zombie's in the house

Godagens! Sjuka Ida här. Vet ni vad, jag har kommit fram till en av de mest jobbigaste kombos som finns... Ordentlig träningsverk i magen tillsammans med konstant hosta. INTE kul! Det är som ett hugg varje gång ens kropp får det där "rycket" varje gång man ska hosta. Asjobbigt. Dessutom värker i princip hela min kropp för övrigt av träningsvärk och andra skumma värkar från gårdagens skidmotion. Jisses vad jag klagar. Men jag antar att det är vad man gör då man inte direkt känner sig på bästa humör. Visst, jag har mått sämre, och varit buttrare, men det är inge kul att vara sjuk.
 
Trött på mitt trista jag? Varsågod... Här är en glad jag :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0