Sportlooov

Fy fasen... Är det redan fredag!?! Känns som att denna vecka har gått sjukt snabbt. Kanske för att den har handlat om "ska jag va hemma en dag till, eller?" och "vad skönt att vara tillbaks till skolan" och "aj, min arm gör ont (fått blåsa efter min tuberkulosvaccinering)" och sist "oj, nu är det ju snart lov". Vilket tar mig till min nästa fråga: Är det redan SPORTLOV!?! Ja, tiden går verkligen fort. Frusration. Hur som helst... Dedikerad elev som jag är så har jag slagit vad med Elin att jag ska bli klar med ALLT skolarbete som jag har att göra, nu under lovet– rester OCH uppstatser som ska in efter lovet. Challenge exepted. Har precis skrivit klart min Arkitektur, så nu ska jag belöna mig själv med nya Teen wolf avsnittet som jag inte har tillåtit mig själv att se förns jag var klar med just arkitekturen. Yay! Så om ni ursäktar mig så ska jag gå och popa popcorn... ;D
 
Älskar den här bilden. Vet inte varför dock... Sanna tog den på mig igår
utan att jag var medveten om det och skickade den via snapchat. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0