Enjoy it while you can

Tjenare, tjenare! Är det seriöst fredag redag!?! Vart tog sportlovet vägen? Känns som att jag bara har hunnit se några,*host* alla, avsnitt av Hard times of RJ Berger, varit inne i stan några gånger, läääst, chillat etc.. Anyhow... Idaaag så ska jag möta upp mina kära vänner Elin och Guisella och ta en fika inne i stan. Ska bli mysigt. Får se vad som händer fram emot helgen dock. Vi (familjen) hade planer på att dra ut till landet och bara chilla, men pappa krossade dem planerna då han "var tvugnen" att se Hammarby bandys semifinal(även fast det bara är första av fyra matcher). Så vi får väl se hur det blir med det. En sak är dock säker; jag kommer sitta som fastklistrad framför tven imorn kväll för att se mello, haha. Nu tänkte jag slå om till pluggläge och ja, plugga lite. Adios!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0