Vad vore livet utan vänskap

Hej alla goa och glada! Idag har varit en kul dag och kvällen har varit en toppenkväll. Kan det bli bättre? Har spenderat mina senaste timmar i Vårfrukyrkan där vi SKUFFare har hängt med Brännkyrkas ungdomsgrupp. Megakul... Speciellt nu när jag har blivit riktigt bra vänner med några av dessa härliga personer. No more said;) Vi hade det iaf hur kul som helst och fick supergoda cupcakes som ni kan se på bilden nedan... Mmmm, Nutella ;D Nu tänkte jag sussa. Imorn är jag ledig, så får se vad som hitts på. Kram och God Natt allesammans!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej Ida! Jag har inget annat sätt att kontakta dig så ville bara veta om du fått reda på att vi blivit nominerade till Stockholms filmfestival i år. Tyvärr är vi på planet hem då och du är i Thailand men Sophie och Fanny får representera oss.
Btw, vet att du gillar familjen Skarsgård så antar att du blev glad över TT Valter Skarsgård var en av de som valde ut filmen.
Du kan kontakta mig på Skype (Lollidella) om du vill prata med oss annars är det bara att lämna en kommentar på bloggen!

2014-04-05 @ 06:29:59
URL: http://https://blog.ekneling.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0