Efter en awesome helg, kommer en ny awesome vecka

Hej och Hallå! Måndag idag. Hoppas ni har haft en grym helg, för det har iaf jag haft. Började i fredags då det var sova-över-party i kyrkan med tacomiddag, lekar och film. Star Wars. Så tråkig film, somnade mitt i. Haha, det roliga är att jag vet hur många som är värsta Star Wars nördarna, men jag förstår det inte bara. Aja...
I lördags började ju då dagen i kyrkan med planering, och fortsatte hemma framför datan och slutade med grillparty hemma hos Radinger. 
Igår, var då The Big Day för mina kära konfirmander, då de konfirmerades... Snacka om att man kände sig stolt som ledare, haha.
Och där fick ni min helg. Nu hoppas jag bara att allt kommer fortsätta vara awesome hela veckan ut, som btw har mycket att erbjuda. Får uppdatera med tiden ;) Hare gött!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0