A text of a girls life, a normal but still unique life

Hej och Hallå! Kan inte fatta att det redan är torsdag, tiden går så sjuuukt snabbt nu för tiden att man undrar var den tog vägen ibland. Efter en lång men ändå skön skoldag, mötte jag upp kusinvitamin för att snacka lite student och annat. Vi skulle egentligen gått och tränat men Malin kände sig inte riktigt ok, så vi satt istället där på Fridhemsplans tunnelbaneperrong i en halvtimme och bara hängde tillsammans helt enkelt. Drog senare vidare till biblioteket i kulturhuset för att låna boken Beautiful Creatures på svenska, då jag tidigare råkade låna den på engelska, vilket jag inte ville ha :P Sen bar det hemmåt, och insåg att jag inte skulle hinna dra och gymma, då klockan redan var sju och jag även var tvungen att plugga. Vilket är vad jag gör nu. Talanlys. Blä. Tråkigt. Well, den ska vara inne idag så måste fortsätta. Sov gott allesammans! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0