Just another one of my usual everyday-life-posts

Tjäääna tjäääna! Tänkte bara flika in ett litet Hej! innan jag lägger huvudet på kudden. Har under kvällen suttit och skrivit klart min argumenterande text som ska presenteras imorn på svenskan. Tesen lyder: Säg JA till samkönade äktenskap! om någon ville veta;) Annars har man väl haft en skön dag. Hade bara en lektion i skolan, drog och åt lunch(suchi, mums), som följde med ett gympass. Såååå, har kort sagt fått ett och ett annat gjort idag:) Resterande vecka ser väl på ett ungefär likadan ut... Inga specialiteter eller möten. Bara en vanlig vecka. 
 
Föresten, måste berätta... Var med Malin och hennes pojkvän Micke då de tatuerade sig i fredags. Varsin tauering, av varsitt citat, på varsin arm, haha. Blev riktigt snygga faktiskt. Själv fick jag agera som rättstavare/mentalt support/fotograf, det var kul. Efter det hängde Malin med mig hem, varav vi köpte kanelbullar på vägen(kanelbullens dag), och satte oss för att kolla nya avsnittet av Grey's Anatomy. Alltid lika kul, härligt och helt enkelt avslappnande att hänga med sin BFF, love you
Resterande helgen orkar jag knappt berätta om. Den bestod av visit på landet och flera frustrationsutbrott, kort sagt. 
 
Men hörni... Nu måste jag sussa, för att orka upp imorn. God Natt på er
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Aaaaaw love u too babe! <3

2013-10-09 @ 13:15:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0