Just one of thoes days...

Vi har alla våra bra dagar, och vi har de dagar då det kännns som livets undergång. För mig är de flesta dagar bra dagar, eller iaf såna dagar då åtminstonde något har gett en hopp om livet. Idag däremot, var en av de dagar då jag hade dålig självkänsla, dålig och jobbig planering(plugga inför matte nationella imorn), och en lillebrorsa som har varit pain in the ass hela kvällen. Och när man väl börjat gräva sin grop av problem och missnöje, kan man inte låta bli att sluta. Så man kommer på allt dåligt som finns eller inte finns i ens liv. Jag t.ex. är missnöjd över för att jag inte har något sommarjobb eller någon pojkvän. Tycker jag är ensam, fast jag vet att jag har vänner som bryr sig om en. Och som ett plus i kanten på allt detta så förlorade bajen sin match idag. Jippie(!), dagen kunde verkligen inte blivit så mycket sämre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0