Härlig lördagkväll

Hej allesammans! Vill bara säga ett stort grattis i efterskott till min kära vän josefin som fyllde 18 år igår. Har haft en mysig kväll hemma hos henne med några härliga tjejer. Så tack jossan för middagen och allt, love you
Nu däremot, sitter jag här hemma, själv, och kollar vad som antagligen kommer bli min nya drog... Awkward. Är jag den enda som tycker att Jenna och Matty är så söta tillsammans!? Seriöst, har märkt en sak... Jag behöver inte alkohol eller droger för att bli "hög", för mig räcker det bara att sitta och se på en bra kärleksfilm eller serie med ett gulligt par så blir jag helt till mig... Haha, jag vet, jag är konstig, men det är helt enkelt sån jag är... Känner att jag måste skaffa mig ett liv. Med andra ord, skaffa mig en egen pojkvän, typ. Well ska fortsätta se några klipp tills resten av familjen kommer hem. Kram och God natt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0