Skola, jobb, fritid... Och så går de om varandra.

Amen tjeeena! Har precis bestämt mig för att efter detta inlägg är det bara att stänga ner datorn och börja läsa. Har suttit i några timmar nu och jobbat med min nya blogg- NEJ, jag ska inte byta blogg eller så... Denna blogg kommer att bli som en loggbok inför min volontärsresa till Thailand. Den kommer att bli så fabolus när jag är färdig med den, haha. Har tidigar ikväll suttit barnvakt åt busig och busigast, hehe. Imorn väntar en trip till skolan, en trip till nordiska museét, hem och tillbaks till skolan för Öppet hus senare på kvällen. Jisses, vad jag kommer fara runt mycket. Well, well... Nej, nu vill jag sätta mig och läsa lite innan läggdags. God natt på er mina kära
 
Kör på en gammal bild idag... sprider lite glädje förhoppningsvis
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0