Me, myself and my book

Hörni, jag skulle vilja säga er en sak. Det är nämligen så att jag är en... en... en fangirl. Jag har vetat om det ett tag nu. Men ni ska veta att jag är precis som förut, bara med en besatthet av böcker och tillhörande fandom. Haha... Just joking! Men jag är dock en fangirl, no joke about that... Sitter just nu t.ex. och läser Mortal Instruments- på engelska. Haha. Asså, ni ska se mig. Jag skämmer ut mig själv när ingen ens ser eller hör mig, när jag sitter här själv i mitt rum och skrattar. Patetiskt egentligen. Haha. Tänkte ge mina ögon och mitt galna jag, fem minuters paus, så jag kunde att jag kunde blogga lite- och vara lite normal. Haha. Så japp... Det var den historian. Nu vill mitt huvud ner i boken igen, den är så bra. Ha det bra!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0