Flygbiljett. Check.

Hola amigos! Är så sjuuukt glad just nu! Varför(?), undrar ni. Jo, jag har precis bokat min flygbiljett till Thailand! WIHOOO!!! Resan går av stapeln i början av April, varav jag på plats kommer att volontärarbeta som lärarassistent samt hjälpa till att bygga nya byggnader på ett barnhem. För er som inte har hört eller läst innan, så är detta mitt gymnasiearbete. De sista dagarna kommer jag att spendera bland Bangkoks shoppingkvarter och spendera pengar, hehe. Jag håller för tillfället på att bygga upp en hemsida där ni kommer kunna följa mig under resans gång. Denna hemsida kommer då att fungera som min temporära blogg, som jag själklart kommer lägga upp en länk till här. Är så sjuuukt taggad inför det här så ni skulle bara veta!
 
Bild från när vi var i Thailand för snart två år sen... Hehe, glaaad!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0