Make every moment of your life a moment worth living for♥

Hej kompisar! Sitter här och är överlycklig. Varför? Varför inte, svarar jag. Haha, neeej... Har rotat lite i garderoben och har, med mitt otroliga modeöga, kombinerat ihop en outfit av gamla kläder som är huuur chick och inne som helst. Därför är jag överlycklig, haha ;) Letade från början igenom garderoben för att se vilka kläder som ska med på nästa läger. Yes, ni läste rätt... Jag ska iväg på ett nytt läger, redan imorgon dessutom. Haha, kyrknörd som man är. Men ska man leva livet kan man lika gärna se till att göra något av den. Och att åka ut i Stockholms skärgård och segla med sina vänner tycker jag låter som ett perfekt sätt att leva livet på. 
 
Vet inte om det är outfiten som får mig att bli så "livsglädje-aktig"(fint ord va!?), haha. Anyway, måste jag packa klart innan jag går och sussar inför morgondagens enda lektion och nya äventyr. God natt mina kära läsare!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0