1 Augusti

Och så var det redan första Augusti... Vet inte om det är bra eller dåligt, helt ärligt. Självklart är det ju hur härligt som helst att bara slappa dagarna i ända, men samtidigt börjar jag bli lite less och vill tillbaks till de vanliga rutinenrna. Dessutom är jag sjukt taggad på att börja trean. Hur som helst. På Söndag drar iaf jag på läger i två veckor... Vet seriöst inte ens om jag har lust... Vi ledare var ute på Utö i Stockholms skärgård idag för att planera och gå igenom schemat, etc., men det kändes lite avlägset från mitt intresse. Men. Nu finns ingen återvändo, just need to enjoy it or suck it up. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0