Hej

Hej allesammans! Jag skriver för första gången på snart två veckor. Jag vet att jag inte har gett bloggen den uppdatering som bloggen förtjänar. Men inte har jag bara haft fullt upp. Jag har även inte vetat var jag ska börja. Har så mycket som jag vill berätta att jag skulle kunna skapa en helt ny blogg just av den orsaken, haha. Men seriöst. Jag vill verkligen skriva om allt. Inte bara om resan utan om hur mitt liv har förändrats sen dess. Yes, jag är ju 18 nu. Och det har förändrat min status och mitt perspektiv på livet. Okej ingen megaförändring direkt, men tro mig när jag säger att man på något sätt känner sig en aning stolt när man går runt på stan. I alla fall för mig. Det är iaf bara en skön känsla. Dessutom (det här kommer låta sååå känslosamt, eller nåt) har jag fyllt det tomrum som jag trodde att jag hade i mitt liv, hehe... Det roliga är att bara jag förstår det där för jag kommer inte förklara (Okej, kanske senare). Så just nu känns livet bra. "Det går bra nu. Kompis, det går bra nu." Men. Jag ska uppdatera om resan sanrast möjligast... Typ om tjugo minuter eller nåt... Men ville mest konstatera situationen lite i mitt liv. Duh, min blogg C: Men jag återkommer snart. Hej så länge! :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0