Bra dag ger gott humör

Hej guys! Bra dag idag. Startade med en rejäl sovmorgon. En lektion. Drog till moster Mia för synundersökning(till körkortsansökan). Tråkade ut mig i Globen centrum i en timme då jag köpte ny tröja. Mötte pappa, fredde & Company på skanskvarn. Såg en av säsongens bästa bajenmatcher. Sånt tryck det var asså. Bajen vann! Pappa köpte bajenbrillor till mig. Och där tog den händelserika listan av vad jag gjort idag slut. Dagen resulterade till gott humör och nytt mode.
 
Foto: #happy #cute #swedish #girl #on #her #way #to #school #smile #metro #tunnelbana #instagood #instacute #instafun 󾌵󾬑  http://instagr.am/p/PHEcdNmD-j/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0