Tanke.

Hallojsan! Hörni, har funderat på en sak. Ni vet när man typ ska visa något för någon och även fast det fungerade för bara ett kort ögonblick sen så vill den inte funka. Vad beror det igentligen på?! Har ungefär samma feeling nu när jag sitter och pluggar. Vanligtvis är det så att varje gång jag sitter vida datan i ett mörkt ostädat rum ska ens föräldrar komma in och komma med olika kommentarer. Men nu när jag är en duktig liten flicka som vill visa för sina föräldrar att man pluggar, då hör man dem utanför dörren... men de kommer inte in. Snacka om att de bara ser min negativa sida. Ville bara snabbt ta upp denna fundering, men borde antagligen fortsätta med pluggandet. Kram 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0