Live love Laugh

LOOOOOV ! ! !  ÄNTLIGEN ! ! ! Gårdagen kunde inte slutat bättre än vad den gjorde. Chinamat framför Xfactor, fortsatt med chinapuffar framför VD (haha, kände att jag gav kvällen ett viss tema)... Jag kunde inte gett lovet en bättre början.
Idag har det än så länge varit sovmorgon och chill framför datan. Men lite senare tänkte jag dra med killarna (pappa & fredde, mamma är i Barcelona) på lite bowling. Vill verkligen komma ut och göra något så lyckades övertyga pappa, hehe. Så det ser jag fram emot. 
Annars har man inte så mycket planerat inför lovet. Ska börja träna med kusinvitamin, har en bunt plugg som måste göras, på måndag är det sista bajenmatchen... Annars så är shemat ganska tomt. Well, de kallar ju det inte lov för att man ska stressa ihjäl sig som vissa andra gör... Nej,ser fram emot den här veckan då jag får ta det ganska lungt... Kan behövas. Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0