Helg.

Hey you guys! Hörni, jag berättade ju att jag skulle till tekniska museet i fredags. Gissa vad vi fick göra där!? Spela in en nyhetssändning. Dat var ascoolt, jag och elus fick vara nyhetsankrare, superkul. Inte nog med det, det sändes senare på kvällen på TV... Okej då, öppna kanalen som ingen ser på, men ändå. Haha, det var iaf kul. Om ni vill de programmet så finns den HÄR. Gårdagen då, den bestod av lång sovmorgon, chilldag och resturangbesök. Idag är det matchdag då bajen möter "något lag" i handboll. Ska bli najs och se. Med dessa ord tänkte jag nu avsluta, så See you!
 
Kolla vilket fint collage jag har satt ihop för min omslagsbild på fb;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0