Linjen man passerar mellan astrött och flummigt klarvaken

Hi guys! Sitter och skriver svenska greja... Snart klar! Efter det blir det snabbstädning av rum, sen packa väskan... Ska på läger i helgen(ja, med kyrkan) så man måste ju se till at ha några outfits att välja mellan ju... Asså, jiiises vilken flummig dag det har varit. Typ hela min klass var övertrötta, så vi skrattade åt det mesta. Sista lektionen var ju bäst. Såg en film som var, hur ska jag utrycka mig... Patetisk, typ... Men ändå skrattade man åt allt. Efter filmen märkte vi att en kille i min klass hade somnat, säger inget mer;D Ååh, bästa lektionen ever, typ! Det är den man kommer minnas när vi tar studenten, haha. Nej måste göra klart svenskan så att jag hinner allt innan jag går och lägger mig. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0