Latest couple of days

Hey guys! Har så mycket att berätta om... okey då, inte så mycket intressant, men jag har gjort en del de senaste dagarna.
I tisdags träffade jag kusinvitamin. Det var planerat att vi skulle börjat träna men Malin kände sig inte helt hundra så det blev suchi hemma hos mig istället. Vi satt mest och pratade och körde quizkampen, typ det vanliga, haha. Men det var både mysigt och roligt att träffa henne med tanke på att vi knappt har setts det senaste halvåret och detta var första gången vi verkligen hängde. Wow, får det att låta som värsta förhållandet, haha, men det var verkligen kul att se henne, as always;D 
Igår bar det av till Nacka forum på dan för att spana efter ny vinterjacka. Hittade en snygg men har sett en snygg innan oxå så har värsta beslutsångest av vilken jag ska köpa:P På kvällen bar det av till kyrkan. Där var det också längesen jag var. Har varje onsdag antingen fullt upp med plugg eller så har jag varit sjuk. Så det var kul att komma dit. Vi såg på film och åt våfflor... asmysigt!
Idag då, haha känner att det här blir ett långt inlägg, idag hängde jag med ett litet gäng från kyrkan ut på utflykt till Sigtuna där vi fikade och fick guidad tur ute i kylan. Efter Sigtuna bar det av mot Eriksdalsbadet för... ja, bad. Sjukt kul! Åh vet ni, vägde mig på badet... Jag har gått ner i vikt, haha, även fast jag inte har tränat. Så denna dag har varit ganska lyckad.
Nej, måste ta och avsluta så att det inte blir fööör lång inlägg. Hej så länge! ;D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0