Överdos av gulli-gull

Hej hörni! Skön dag idag.... TROTS att det är måndag! Kanske beror på att det är en kort vecka för mig med bara tre dagar skola, hehe. Asså hörni, ni skulle varit med på min lunch idag asså! Jag skämtar inte, gulligaste bebisen ever! En söt liten tjej på drygt ett år(bebis^.^). Så söööööt!!! En annan söt sak! Håller på och läsa min VD-bok(på engelska), och så nu när jag satt och läste kom jag till scenen då deras första kyss var. Asså, jag var tvungen att läsa om och om igen för det var så sött skrivet, och ååååh!!! Överdos av gulli-gull idag, I´m telling you! ^.^ ♥

35114072064187873_tnyaalpa_c_large
Bebis^.^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0