Allt blir så sorgligt när helgen är över

Tjena! Att jag aldrig kan hålla vad jag lovar här på bloggen... Skriver att jag ska blogga när man kommer hem på fredagen, skriver istället ett litet förlåt-mig inlägg två dagar senare... Nä, måste bli ändring på sånt;P Hur som helst så har jag idag, sovit och kollat på handboll. Hammarby mot Tumba. Vilken irriterande klack tumba har altså, har ingen riktig ramsa så det blir helt fucked up när dem istället ger en tinnitus varje går något händer på planen, vilket är hela tiden. Hur som helst så blev det förlust för bajen, men vi kämpar oss upp igen -.-' Attpropå förlust och så.... Stort Grattis till Loreen för vinsten igår, jag var nog en utav få som trodde på dig redan i oktober då jag hörde att du skulle vara med, hehe... Nej, men igår kväll hade jag sjukt kul med jossan och petra framför mello. Jisses så långt inlägg det här blev, måste nog säga adjö nu ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0