Svar på kommentar

Stina om Bildbomb!:Var det några nackdelar med ef språkresa? Tror du att resan passar en 13-åring? Ska nämligen själv på språkresa till England i sommar och jag kikar runt lite och ser vad som är bra! Kramar :)

Svar: Hej Stina! Nja, inte direkt nackdelar, men de var några som inte gillade vissa regler. Sen fanns det väl några små nackdelar här och där, men det var isf något man irriterade sig på nån dag bara. Men när allt kommer omkring så var jag själv toppen-nöjd med min språkresa, så jag skulle rekommendera EF till dig. Att du är 13 tror jag inte spelar någon roll, om jag minns rätt så fanns det olika kurser för olika åldrar, så det tror jag skulle kunna passa dig :) Hoppas du hittar det du söker och får en toppen-resa :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0