Orkar inte med livet för tillfället

Hej! Sitter här och försöker halvhjärtat plugga in läran om trigonometri inför morgondagens teknikprov. Dock, så är det sån lära som helt enkelt inte vill in i hjärnan... Sk*tjobbigt! Dessutom har man inte fått annat papper utom uppgifter, så det får bli internet som källa. Känner att jag kommer att faila något enormt på morgondagens prov. Tjohoo! Eller inte! Hur som helst så borde jag nog fortsätta plugga istället för att blogga. Så see ya!

Tumblr_ltxdwcwc1p1qjka5yo1_500_large_large


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ida heter linus nilsson du kanske inte kommer ihåg mig men jag kommer ihåg dig och undrar om du vill hålla kontackten med mig <3

2012-02-12 @ 01:01:40
Postat av: Anonym

vi gick i höckarenngen tillsammans

2012-02-12 @ 23:28:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0