Har man världens bästa lillebror eller!?

Halli Hallå! Dag två med bruten arm, livet har ju kännts bättre förut, men det är bara att leva med det. Dagen har varit lugn, med tanke på att armen fortfarande gör ganska ont så får man ta ganska lungt och nöja sig med Alvedon(blä!!!). Sen nu när Fredrik kom hem, kommer han in på mitt rum hållandes i en påse. Han går fram och frågar mig hur jag har haft det idag, och samtidigt ger han mig påsen som visas inehålla godis som han har köpt till mig. Asså gullunge, puss på dig♥ Så nu sitter jag här och tjockar i mig godis framför fb. Jag säger bara såhär: Brorsan, du gjorde min dag♥

  P.S.

Tumblr_lypz6ecyns1qeeerio1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0