04.24

Tja! Kl är 04.24 och jag ligger här i sängen och kan inte sova. Varför? Jo, jag ligger och tänker på mitt liv och inser att jag har lite av en personlig kris. Jag har nämligen hela mitt liv föreställt mig att när jag är i typ den här åldern(om inte ens tidigare) ska ha ett perfekt förhållande med den perfekta killen. Men nu har jag ju inte det. Men däremot kan jag se mig omkring på mina närmsta vänner som hittat kärleken. *pust* Kärlek är väl något man snappar upp med tiden, så jag får väl vänta och se. Problemet är bara att jag har väntat länge, och fyller 17 om en månad. Where's the love?


Kommentarer
Postat av: Malin

Den kommer när den kommer. Ingen bråska. När det väl händer, tro mig, är det värt all väntan :) Kram på dig underbara kusin. Du är bäst! Glöm inte det!

2012-02-27 @ 21:59:59
URL: http://cantbringmedown.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0