Och därför är han min framtida man!!! ;D

Alexander Skarsgård må ha kopplats i hop med i princip alla kvinnliga a-kändisar i Hollywood - men sitt bästa minne från filmhuvudstaden har han inte med en kvinna, utan med sitt älskade Hammarby IF. "Jag jublade av lycka", berättar han.

När Hammarby IF, fotbollsklubben i hans hjärta, var på försäsongläger i Los Angeles såg superstjärnan sin chans: "Jag tog ut dem efter att de hade spelat mot LA Galaxy. Jag bor i Hollywood och träffar alla dessa stjärnor men jag kunde inte bry mig mindre. Jag hängde i en bar med ett gäng fotbollsspelare från Stockholm och jublade av lycka". Och hans hjärta kommer alltid klappa lite extra för klubben: "De är inte ens det bästa laget i Sverige. Men jag kommer aldrig bli mer imponerad än jag blev då", avslöjade han. Coolt sagt av honom, han har verkligen båda fötterna på jorden!

 

Posh24.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0