Sometimes, life don't wanna make out the way you want to live

Hej, hej, hemskt mycket hej! 14 September... Vet ni vad det betyder!? Det betyder att jag har namnsdag idag, Ida. Yay for that!
Dock har dagen inte direkt gått speciellt bra. OK, det började med att jag tappade min tallrik med middagsmat jag precis hade fixat över hela golvet... Fick göra ny mat:/ Jag är fyra min tidig till bussen... Nämen ser man på, det är den också:o Jag får reda på att första konfaträffen som skulle vara imorn blev uppskjuten(och jag som hade längtat så):/ När jag ska hem från Kyrkan har någon tagit ena min sko och slängt ut den i regnet(skyst):/ Och sen är det ju kul att man sent på kvällen måste uppmana sin familj om vad det är för dag, istället för att de kommer ihåg den:/
Detta var då precis som en superduperbra namnsdag ska vara(grovt ironisk)... FML!!!

Tbbantakethat-001_165941411_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0