Now is the time when you can wake me up... Cus now is the time when September ends.

Hey! Efter det inlägget jag skrev tidigare idag hände mycket kul i skolan. Asså, jag lovar er... lektionen vi hade efter engelskan(vilket var matte) var G A L E N. Jag vet inte hur mycket jag skrattade åt absolut inget, men jag var inte ensam om det;D HeHe. Annars, har resten av dagen varit ganska seg. I kyrkan var jag så trött, och det blev inte bättre av att vi hade avslappnings-meditation. Jag lovar att jag skulle somna om jag inte kolla runt i rummet på alla andra typ en gång i min. Well, well... Nu är jag hemma så snart ska jag låta mig själv sussa. Såå, ja, det var dagen i sig... Hare bra!

Tumblr_ls828wjuet1qej5tio1_500_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0