Love Letters

Hej Hej! Sitter för tillfället och kollar igenom min låda med alla papper jag har samlat på mig, och mitt i allt hittade jag en mapp med alla brev och vykort jag har samlat på mig genom åren(från när jag var ca 8 år^^). Bland dessa brev så hittade man både grattis-kort, krya-på-dig-kort, konfirmations-kort... och även några kärlaksbrev från gamla dar. När jag sen sitter och läser dessa brev(Ja, speciellt kärleks-breven) så kom jag på mig själv att jag grät. Glädje-tårar. Men jag forsatte läsa brev samtitdigt som jag tänkte tillbaks på tiden då allt var så enkelt. Den tiden kommer aldrig komma tillbaks, vilket jag tycker är lite synd och tråkigt:/ Men, men... Lifes go on;)

Tumblr_lrheknqbpr1qh94jyo1_400_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0