I´ts easy to say that You Always will stay the same, no mather what... But do we keep that promise... Well, At least I do

God morgon blir det för mig... God eftermiddag blir det för er^^ Så najs att ha studiedag! Man kan sova fram tills i mitt fall kvart i ett, utan att någon väcker en. Man kan gå upp och äta frukost hur länge som helst. Och sen kan man bara gå ner och sätta sig framför datan, och i mitt fall kolla på nya avsnittet av Vampire Diaries(Sjukt bra avsnitt måste jag bara säga!). Hur awesome är inte det... Jag kallar det för lyx. Men jag har dock lovat mamma att städa rummet idag... så snart kallar verkligheten. Men tills dess tänker jag bara ligga i min säng och slappa;)

Wall-art-by-niels-bruschke-152084-500-401_large


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0