Friends doesn´t let you do stupid things... Alone

Hej Hopp! Dagen började med ett tråkigt utvecklingssamtal som följdes av en träff med Elin. Eftersom jag hade glömt mobben hemma så överaskade jag henne genom att åka till henne. Sen tog vi en sväng till Farsta c för att kolla runt lite och även käka. Det blev bakad potatis på Caféet i Farsta"min gamla prao". Sedan drog vi hem till mig och körde the Sims. Men tyvär dog datorn, men inga ledsna miner för det... Vi satte oss och gjorde roliga dancemooves istället. Men nu har hon åkt hem och jag ska snart bege mig mot kyrkan. Så ja, det var min dag. Tack Elin för att du delade den med mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0