Stockholm i mitt hjärta, drömmarnas stad det é du

Hej! Jag berättade ju förut om den bästaste kvällen på grönan var, men jag vill nog säga att vägen hem var bättre.
När vi kom ut ur grönan trodde vi skulle ta spårvagnen tillbaks till T-centralen, men dem berättade att vi skulle ta färgan. Jisses så glad jag blev, älskar att va ute på vattnet. iaf. När vi kommer ombord på båten går jag och några kompisar fram till fören, dit det senare kommer en eller två personer. Hur som helst så undviker jag mina kompisar lite omedvetet när jag kollade ut över vattnet och bort mot innerstan. Jag vet inte om det var den kalla vinden eller lycka som gjorde att den lilla tåren föll från mitt öga. Föortsatte min blick upp mot Södermalm och min kropp fylldes utav stothet och lycka. Då gick det upp för mig, en tanke jag tänkt tidigare men inte såhär starkt... Fan vilken fin stad jag bor i! :')



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0