På Grönan

Hello! Ikväll har det varit en underbar kväll. Vi i ungdomsgruppen i söderled har haft avslutning så ör första gången någonsin har jag kört femkamp på grönan. Yay! Det var sjukt kul. Körde olika grenar bl.a. luftgevärs-greja där jag var bäst^^ Sedan fick vi välja två åk att åka. Först var man ju tvungen att åka årets nyhet Twister. efter tre extra åk att vänta satt äntligen jag och Hilda längst fram i "tåget" fulla av förväntan. När vi var tillbaks vid starten eller, ah slutet för oss, satt vi och asgarva. Det var värkligen skitkul. Sen gick vi vidare till Insane. Min kommentar efter det åket löd: "Lika äckligt läskigt som vanligt!". Och inge grönan-besök utan sockervadd. Sen var kvällen slut.


Lite dålig bild eftersom jag tog den med min iPod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0