Mors dag

Först och främst vill jag bara säga... Grattis kära mor på din dag♥ Älskar dig över allt annat♥

Idag har det varit lite av en släktträff hemma hos mormor & morfar, som jag alltid känner mig lika hemma hos. Och för en gångs skull var HELA ligan där, Jag, Malin, Fredrik, Marcus, mamma & pappa, Mia & Uffe, mormor & morfar, Lena & Claes, och såklart Zingo. Så alla vi hade bullkalas så det hette duga till. Mormor fick en stor presentkorg av mamma, Mia & Claes som morsdagpresent som jag och mamma tidigare idag hade fixat. Men även jag fick en liten present fast av mormor & morfar. 1000:- att spendera nere i England. Tänk att det, imorgon bara är tre korta veckor kvar.


Återigen Glad morsdag mamma♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0