En tid för inte så länge sen

Ja, vad har då hänt under tiden då jag inte har bloggat? Jo, jag har...

  • ...åkt skidor uppe vid kungsberget med skolan. Såg Souvaree ramla på sin snowboard gång på gång... HaHa det var roligt att sedan reta henne för det;D

           

  • ...varit på jossans 16-årsparty;) Grattis i efterskott sötnos<3

          

 

  • ...varit uppe i Stöten under sportlovet med min familj+Malins och åkte skidor. Jag lärde mig även att åka snowboard... Roligt, men svårt(ramlade hela tiden).

          
            

  • ...börjat träna på Friskis&Svettis... Har redan tränat två gånger.
  • ...upplevt något nytt som att sova i en kyrka^^

  • Ja, det är lite vad jag har gjort... Vad har ni haft för er då?

     


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Ditt namn är...?
    Kom ihåg mig?

    Din e-postadress är...? (publiceras ej)

    Har du blogg eller hemsida?

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0