I´m back!!!

Hello sweethearts! Nu är jag tillbaka efter några veckors uppehåll;D Jag har haft ganska mycket att tänka på under denna tid och har inte riktigt haft tid att tänka på bloggen. Det är många som har varit på mig att jag ska börja blogga, och det värmer mig att då veta att det är iaf några som läser min blogg:) Ja, så vad har ni missat? Ja, det har ju varit sportlov då jag var uppe i stöten med min och malins familj;) Det var skitkul. Lärde mig åka snowboard. Awsome! Sen har det hänt en del andra saker, jag inte pallar ta upp i just detta inlägg, men det kanske kommer lite senare... Aja, I´m back in buisniess, och försök inte stoppa mig<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0