Mina tankar om Torquay

Ok alla svenskar, nu ska ni få lite av vad jag här nere skulle kalla för basic fact, om mina åsikter och tankar här nerifrån Torquay...
 
•Allt det här med vänster-trafik e så j*vla frustrerande så att man får huvudvärk så fort man ska gå över gatan.
•Det är lite, lite skumt att få med sig matlåda som lunch till skolan än att få riktig skolmat, och dessutom för er som vill veta vad lunchen innehåller, så är det oftast nån sorts macka, chips, nån typ av choklad, frukt & såklart dricka(saft).
•Det är skitkul att åka buss hela tiden, eftersom det är dubbeldäckare man åker i. Men att passa tider SUGER de på.
•Det är skjuuuuuukt billigt här nere, sen är det dessutom REA!

Ja, detta var lite från mig... Hörs senare<3

Kommentarer
Postat av: alex & bror

buy somting to oss

2011-07-02 @ 22:42:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0