I ♥ Shopping

Hello everybody! Seriosly... I  Shopping! OK, över till svenskan nu. Men seriöst vad billigt det e här nere. Och dessutom är det REA nu. Om ni vill ha ett exempel så kommer det här... Just nu är punden(£) uppe/nere(?) i ca 12 svenska kronor. Så man räknar alltså 12x£. OK, så om jag säger såhär... Ett paket lösnaglar kostar 1 £... Billigt va! 12kr för ett paket lösnaglar... Love this place! Allt på bilden här nedanför har jag köpt här... Några saker glömdes dock att tas med:/ Men inga tårar för det... Tar hur som helst med allt+lite till hem till Sverige, så oroa er inte för det♥ Bloggar snart igen, sooooo... See U then 


Kommentarer
Postat av: adam

Chaa Ida :) Du vet vem jag ää ! Men jag undrar om du kan länka mig i din blogg, och så kan jag länka dej :)

2011-07-02 @ 23:35:35
URL: http://adamfrancis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0