HATAR med stora bokstäver

Hej! Just nu é jag så j*val pisst of så ni skulle bara veta... Min NO lärare har gett mig som läxa som igentligen var till idag, att skriva en rapport som ett experiment som min NOgrupp gjorde innan lovet. Första felet: Jag var INTE med när experimentet gjordes, eftersom jag övade inför skolans julspel... Andra felet:Jag hade inte ens fått papprena läxan handlade om. Så idag fick jag först värsta utskällningen på att jag inte gjort rapporten. När jag sa att jag inte fått paprena sa hon bara: "Men jag gav ju ut ett papper till varje elev". Och såklart motsvarade jag mig och sa: "Men då missade du tydligen att ge mig". Men jag fick iaf papprena, och nu sitter jag här fattar 0,00 vad jag ska göra... Fattar typ ingenting alltså. è så j*vla förbannad på henne(med flera) asså.  Vi skulle bara veta!!!

Kommentarer
Postat av: Vidarvilde

God bless you

2011-06-17 @ 07:24:28
URL: http://vidarvilde.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Ditt namn är...?
Kom ihåg mig?

Din e-postadress är...? (publiceras ej)

Har du blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0